Dlaczego otrzymuję tak mało ankiet?

niestety brak obecnie ankiet do wypełnienia

Zapisałeś się do wielu paneli a dostępnych ankiet jest wciąż jak na lekarstwo? Spkojnie, nie zniechęcaj się. Przyjdzie czas, że zaczniesz otrzymywać znacznie więcej zaproszeń. Aby przyspieszyć ten moment skorzystaj z kilku naszych wskazówek.

Wypełnij dokładnie ankiety profilowe

dbaj o aktualnosc profiluInformacje profilowe dotyczące respondentów są jednym z głównych kryteriów wpływających na dostępność ankiet. Zadbaj o to, aby w każdym panelu dane były aktualne oraz poprawnie wypełnione. Poza bonyfikatą w postaci zwiększonej liczby zaproszeń do badań, wiele firm oferuje także dodatkowe punkty za uzupełnienie ankiet profilowych.

Zarejestruj się do większej liczby paneli

Jeżeli zarejestrowałeś się w niewielkiej liczbie paneli, rozważ możliwość rozserzenia liczby firm, z którymi będziesz współpracował. Rejestracja oraz uczestnictwo we wszystkich panelach jest zupełnie darmowe, a być może w przyszłości chętnie weźmiesz udział w większej liczbie badań. 

Loguj się regularnie do paneli

Co jakiś czas warto zalogować się do każdego panelu, w którym utworzyliśmy swoje konto. Zdecydowaną większość zaproszeń do ankiet będziemy otrzymywali w formie wiadomości e-mail, natomiast od czasu do czasu zdarza się tak, że w panelu czekają na nas badania, na które nie otrzymaliśmy zaproszenia mailowego. Przy okazji będziemy mogli sprawdzić aktualną liczbę punktów oraz możliwość ich wypłaty.

Buduj pozytywny profil respondenta

Regularne wypełnianie nawet niewielkiej liczby ankiet wpływa pozytywnie na nasz profil respondenta. Pamiętaj, liczy się systematyczność oraz dokładność. Każdy z paneli woli zapraszać do badań sprawdzonych respondentów, którzy sumiennie wypełniają ankiety. Zobaczysz, że po pewnym czasie jako zaufany panelista zaczniesz otrzymywać zdecydowanie więcej zaproszeń. Dodatkowo możesz brać udział w innych działaniach oferowanych przez niektóre panele, takich jak: branie udziału w mikroankietach, tworzenie własnych badań czy dzielenie się opiniami i recenzjami z innymi członkami społeczności badawczej.